zondag 5 december 2010

(i)Phone inzetten

Bij veel spelletjes zit er een tijdselement in.
De snelste wint. Soms heb je geen stopwatch of klok.
Op je gsm zit vaak wel een mogelijkheid om een tijdsduur in te stellen.
Bv. drie minuten per groepje.
Na drie minuten gaat er dan een alarm af.

2 opmerkingen:

  1. Dag Anneke,

    Heb je ook voorbeelden van dit soort spelletjes? Daar ben ik wel benieuwd naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gaat zo: er zijn 2 of meer teams.
    Ieder team krijgt bv. 3 minuten
    (dan gebruik ik de iPhone, stopwatch kan ook)
    Ik laat een woord zien.
    Dat woord mogen ze met gebaren; tekeningen op bord; omschrijvingen; aanwijzen; ander woord verduidelijken.
    Het is erg leuk voor een speciale dag.
    Dit jaar heb ik groep 4 en daar kan het al makkelijk.
    Succes verzekerd!
    Ik hoop dat het zo duidelijk is.

    BeantwoordenVerwijderen